Utazz fejben!

1 03 2008

Nem igazán utazok vonattal, szóval laza sokkal kezdődött a szombat: a ma esti IC-re jegyet foglalni telefonon már nem tudok. Mert 25 órán belül akarok utazni. Olvastam volna el részletesen az vasutazással kapcsolatos tudnivalókat. Tudtam volna tegnap este hatkor, hogy reggel a pözsó bemondja az unalmast. Gondoltam volna végig az összes hibalehetőséget akkor, hogy legyen még időm tárcsázni és jelezni a MÁV-nak: holnap este vonatra ülök. Vannak persze lehetőségek, mit rinyálok.


Egy: elcsattogok most az állomásra (tömegközlekedéssel?, taxival?, segítőkész ismerőssel?), jegyet veszek, visszajövök, megvan mondjuk két óra alatt. Kettő: kockáztatok, bízom abban, hogy nem fogy el az összes jegy (és persze kiállom a kilométeres sort).Oké, most még hagyján, de mondjuk ünnepekkor? Oké, nekem még viszonylag könnyű, de mit csinál Görcsönyben Mari néni hasonló helyzetben? Bebuszozik az állomásra, hogy megvegye a jegyet előre, hazamegy, vacsi, alvás, reggel kelés, indulás az állomásra (hogy felszálljon a vonatra)? Vagy majd telefonál a fülkéből, hogy drágáim, sajnálom, de nem jutott már nekem jegy, odaadtam az ajándékokat a mozdonyvezetőenk, Gyuri ugorjon ki érte az állomásra, pénzt már nem kell adni, csúsztattam egy ötszázast.

Végül is… Miért ne? Köszönjük, Emese!

Reklámok

Műveletek

Information

Vélemény, hozzászólás?

