links for 2010-05-14

14 05 2010
  • Location-based services are hot. Foursquare has more than 1 million users. Google and Facebook are adding mobile “check-in” services. Where do publishers fit in? Targeting content and advertising based on a user’s location, through social media or a publisher’s own website, provides opportunities to drive new levels of customer engagement, along with new revenues. Here’s what you need to know.

Műveletek

Information

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s




%d blogger ezt kedveli: